V České republice téměř nenajdete ženu, která by tento internetový obchod zaměřující se na prodej kosmetických výrobků a parfémů neznala. O jakém online obchodě je řeč? Samozřejmě o Notino.cz, nebo pokud vám v hlavě stále zůstal starší název, který společnost používala do roku 2016, Parfums.cz.

Celosvětová působnost

Co už možná není všem zákazníkům a zákaznicím známé je skutečnost, že se jedná o původní český internetový obchod, který ale velmi úspěšně pronikl i na kosmetické trhy v ostatních zemích a dnes působí již ve dvaceti třech zemích světa, a je dokonce považovaný za největšího online prodejce v Evropě. Pokud jde o evropské země, působí Notino.cz samozřejmě na Slovensku, ale také v Německu, Francii, Itálii, Velké Británii, Španělsku či Chorvatsku, z neevropských států ho najdeme například i na trhu ve Spojených státech amerických.

Jak to všechno začalo

Na první pohled to skoro vypadá jako pohádkový příběh. Společnost založil v roce 2006 Michal Zámec jako malý internetový obchod s parfémy, ve firmě tehdy pracoval jeden zaměstnanec. Během patnácti let se ale jeho firma rozrostla natolik, že v dnešní době zaměstnává přes tisíc pracovníků, kteří plní přání více než čtyř milionů zákazníků. K parfémům společnost Notino.cz v posledních letech postupně přidala i další sortiment kosmetických výrobků, například dekorativní kosmetiku, kosmetiku určenou pro péči o pleť či vlasy, ochranu před sluncem, ale také vůně do bytu.

Sofistikovaný web

Pro internetové obchody obecně jsou webové stránky samozřejmě velmi důležité. Zákazníci oceňují, že webové stránky společnosti Notino.cz jsou velmi přehledné a snadno v nich naleznou vše, co potřebují. Zboží, sortiment obchodu je rozdělen do několika kategorií, konkrétně parfémy, niche, vlasy, dermokosmetika, pleť, tělo, líčení, muži, slunce, vůně do bytu a ostatní. Všechny tyto kategorie zboží jsou poté ještě dále členěny na jednotlivé podkategorie, které vám umožní rychleji a snadněji najít přesně to, co hledáte. Mezi tyto další typické podkategorie patří akce, novinky, výprodej, nejprodávanější či dárkové balení. Kromě těchto podkategorií lze ale zboží hledat i podle jiných kritérií, například cenového rozpětí, značky výrobku nebo pro koho je výrobek určen.

Obrovský výběr za skvělé ceny

Notino.cz disponuje obrovským sortimentem zboží, kterému ostatní tuzemské internetové obchody jen stěží mohou konkurovat. Na jeho webových stránkách naleznete více než padesát pět tisíc výrobků od přibližně patnácti set různých značek z celého světa.

Veškeré zboží snadno a rychle dostupné

Velkou výhodou tohoto internetového obchodu je skutečnost, že má k dispozici vlastní skladovací prostory a díky tomu je naprostá většina nabízených produktů téměř vždy skladem, a k zákazníkovi tak dorazí během několika málo dní. To je jedna z mnoha věcí, kterou zákazníci na Notino.cz velmi oceňují. Jen pro úplnost dodejme, že logistické centrum Notino.cz se nachází v Rajhradu a že z tohoto centra každý den vyexpedují přibližně sto tisíc zásilek.

Profesionalita

Z hlediska zaměstnanců si firma Notino.cz dává záležet na tom, aby v ní její zaměstnanci pracovali dlouhodobě, a měli tak k firmě co nejlepší vztah a zároveň zkušenosti, které by mohli předávat svým klientům. S tím souvisí i další velmi oceňovaná služba, kterou Notino.cz nabízí, a to profesionální poradenství. Ve firmě pracují speciálně vyškolení beauty specialisté, kteří dokáží zákazníkům pomoci a poradit s nejrůznějšími otázkami vztahujícími se k problematice kosmetiky a parfémů.

Kvalita nade vše

Svou popularitu i silné postavení na internetovém trhu s kosmetikou a parfémy si firma během let vybudovala především svou cenovou politikou, jelikož její výrobky bývají často mnohem levnější než tytéž výrobky v kamenných obchodech, a také kvalitou svých služeb, především rychlostí a spolehlivostí dodání zboží, kvalitním zabalením výrobků apod. Dnes už firma nefunguje pouze jako e-shop, ale získala i několik kamenných prodejen v Praze, Brně či Ostravě, kde si mohou zákazníci své zboží vyzvednout, i pokud si ho objednali přes internet.

V neposlední řadě o kvalitách obchodu svědčí i skutečnost, že je držitelem několika ocenění. Mezi nejvýznamnější ocenění patří například titul Shop roku 2017 – absolutní vítěz, několik Cen popularity v soutěži ShopRoku či Cena kvality pro nejlepší e-shop.

Perfektní dárek

Parfémy či kosmetika patří obecně mezi velmi oblíbené dárky k Vánocům či k narozeninám. Firma Notino.cz se toho rozhodla využít a svým zákazníkům nabízí možnost luxusního dárkového balení svých produktů. Další zcela jedinečnou službou je možnost nechat na parfém vyrýt osobní věnování pro toho, komu parfém chcete věnovat. Co to bude, záleží jen na vás. Co je však jisté, je, že parfém s gravírováním je velmi výjimečným a nápaditým dárkem, který každého potěší.

Odměna pro věrné zákazníky

V internetovém obchodě můžete pohodlně nakupovat bez jakékoli registrace. Existuje ale samozřejmě i možnost zaregistrovat se a založit si u Notino.cz vlastní účet. Registrace přináší zákazníkům spoustu výhod, například přístup ke speciálním cenově výhodným nabídkám, možnost účastnit se nejrůznějších soutěží či přehled o veškerých svých nákupech. Své pravidelné zákazníky Notino.cz navíc odměňuje za jejich nákupy formou slevových kódů.

Pohodlné nakupování

Další výhodou nakupování na Notino.cz je skutečnost, že společnost nabízí svým zákazníkům velké množství možností, jak za své boží zaplatit a jak si ho poté nechat doručit. Z hlediska placení můžete využít dobírku, bankovní převod, platební kartu či platbu v hotovosti při osobním odběru zboží v některé z prodejen. Z hlediska doručení zboží si kromě osobního odběru můžete vybrat z nabídky služeb České pošty, kurýrní přepravy PPL či využít službu Zásilkovny.

Notino není jen obchod

Kromě profesionálního poradenství, které Notino.cz svým zákazníkům poskytuje pomocí zákaznické linky, chatu či emailu má Notino.cz i svůj facebookový profil a blog, kde můžete najít velké množství zajímavých a inspirativních článků a videí, ve kterých se můžete například dozvědět více o různých produktech i o tom, jak je správně používat.

Proč Notino, ne Parfums?

Možná jste se někdy zamysleli nad otázkou, co vlastně firmu vedlo k tomu, že před třemi lety změnila svůj název. Věřte, že k přejmenování pro mnohé zažitého názvu Parfums.cz na Notino.cz došlo ze zcela praktických důvodů. Firma se začala velmi rozrůstat a působit i na zahraničních trzích a změnou názvu chtěla společnost sjednotit svou značku ve všech zemích, což se také úspěšně povedlo.