Znáte ten krásný pocit, když vybíráte dárek, pohovku, matraci, hračku či jiné zboží na internetu? Výrobek koupíte a čekáte a čekáte a čekáte. No jo Vám se to stát nemůže. Nebo realita každodenních nákupů? Popíšu Vám 10 zázračných ingrediencí, které Vám zaručeně pomůžou jednoduše a bezpečně projít nákupním procesem.

1. Hledám nedohledatelné

Potřebovali jste nutně najít důležitou informaci  o zboží a nenašli? Měli jste ji zrovna na jazyku? Zkuste přemýšlet nad tím co hledáte a neustále inovujte hledaný okruh využíváním moderních technologií vyhledávačů. Naučte se psát slovíčka a slovní spojení tisíci různými způsoby. Nechte rutinu pro automaty. Hledejte generátory slovních spojení a využijte potenciál internetu úplně naplno.

2. Cesta obchodníka

Každý výdej Vašich peněz je obchod a takovým způsobem k němu musíte přistupovat. Nemusíte být nutně ihned odborník, ale musíte se jím časem stát, abyste uspěli v online světě obchodů. Buďte specialisté v oboru zvaném nákupní proces a stanete se automaticky i odborníky na podnikání. Vyjednávejte a buďte tvrdí. Učte se od samotných prodávajících a cesta od nakupujícího k prodávajícímu se Vám vydláždí sama. Uvidíte, že prodávaní Vašich vlastních peněz obchodníkům Vám nakonec začne vydělávat další peníze.

3. Nákupní tunel

Náš zákazník – náš pán. Prodávající je tak silný jako jeho nejslabší část. Platí to i obráceně. Nakupující je tak silný jako jeho nejslabší část. Hledejte jakékoliv informace o dodavateli Vámi hledaného zboží. Využijte všechny dostupné informace. Pokud vyberete špatně vlezete do nekončícího tunelu, ze kterého se budou tichounce a neustále ztrácet Vaše zdroje (peníze).

4. Reálná cena

Stanovte si dopředu reálnou cenu výrobku. Nenadsazujte ji, ale jen snižujte na základě nově získaných poznatků a držte se předem stanovené ceny. Buďte si jistí a nenechte si hrát na city. Rozhodující je poměr cena x kvalita x rychlost dodání x reklamace.

5. Dobrovolný dárce

Komunikujte efektivně se svým obchodním partnerem (čili prodávajícím). Ale pouze tak, aby Vás to zbytečně nestálo čas a zdroje. Nejlépe toho docílíte, když přímo zvoláte a okamžitě znáte výsledek problému. Nenakupujte, ale prodávejte svoje peníze. Nebuďte dobrovolným dárcem svých zdrojů, ale získejte za ně maximum.

6. Profesionální řidič

Každý profesionální řidič musí někde pracovat. Musí být zaměstnán nebo být svým vlastním zaměstnancem čili partnerem. S nakupováním je to stejné. Uzavírejte partnerství s obchodníky, obchodní smlouvy. Nebojte se experimentovat v nakupování skrze moderní systémy. Umožní Vám to znásobit zisky, vrátit peníze nebo dokonce i vydělat každou jízdou na internetu v eshopu či slevotéce.

7. Vzdělaný student

Běžný student dnes zvládne vyhledat informaci, vložit ji do košíku, objednat a dokonce už i zaplatit. To se učí v mateřské škole. Na základní a střední vše zdokonalují, biflují a ladí. Normální masoví konzumenti předem nachystaných učebních osnov. Jenže postavte studenta do opravdového života, ke skutečné tvrdé práci. Zjistíte, že ne zas každý student rozumí tomu co se učí. Neumí vzít práci jaksepatří od podlahy. Neumí samostatně přemýšlet a hledat nové inovativní metody. Všechna moudrost moderního vzdělání se okamžitě stane ničím pokud ji nezačneme používat a myšlenky nepřetavíme v čin. Nestaňte se vševědoucím studentem, ale proměňujte informace v činy. Využívejte je, hledejte a doopravdy se učte. Vyčnívejte a nebuďte hromadným konzumentem předem připravených osnov, reklam a marketingových mixů které Vám chytří obchodníci naservírují na zlatém podnose.

8. Parní válec

Přetavením nabytých informací v reálné činy se rázem staneme z vzdělaného studenta silným parním válcem. Obrovské mašině na tvorbu předem naplánované cesty nákupního procesu. Mašinou na zdroje, které si předem nachystáme k realizaci. Vyhledáním, dohodou, partnerstvím, obchodováním, studováním a využíváním moderních postupů se z obyčejného nakupování dostanete k mašině na peníze.

9. Domácí automat

Bez vize potřeby zboží není jeho hledání. Bez hledání neznáme konečnou cenu. Bez ceny výrobku není obchodní partner (prodávající). Bez obchodního partnera není nakupování a bez nakupování můžeme jít akorát tak do „…“ mů. Jenže nakupovat musíme. S každým dalším, dalším a dalším odbytým nákupním procesem se stáváme normálním automatem aniž bychom hledali něco mnohem víc. Všechna moudrost světa je úplně k ničemu, pokud ji nezačneme používat a myšlenky nepřetavíme v čin.

10. Bolesti hlavy

Dočetli jste to až sem? Děkuji jste dobří. To byly kecy co. Začíná Vám z toho třeštit asi hlava. K čemu to vlastně je dobré? Dobrá otázka. Ne doopravdy všechno je jen ve Vaší hlavě. Je třeba odbourat naučené zlozvyky, starodávné automatické postupy. Kliknu do srovnávače výrobků, najdu zboží, objednám, zaplatím, čekám na doručení a raduji se. To dnes nestačí. Je třeba se poučit s chyb druhých i vlastních a následně vše přetavit v ryzí zlato. Dostupné materiální a finanční zdroje máte pouze jedny a jejich využití záleží čistě na Vás. Buď Vám budou neustále ubývat. Nebo se začnou množit. Změna je pouze ve Vás. Bez vize není myšlenky, bez myšlenky není činu, bez činu nejsou koláče.

e-book Jak nakoupit neprohloupit