V dnešní době špičkových technologií je nutná při podnikání propagace firmy nebo zboží na internetu. Využití moderních marketingových strategií je skutečně široké a nejeden podnikatel využívá srovnávače pro svoje cíle a neváhá v nich investovat nemalé prostředky.

Co jsou srovnávače cen zboží či služeb

Ať jste prodávající či nakupující už jste pravděpodobně využili aspoň jednou v životě služby srovnání cen. Srovnávače jsou specializované stránky, pomocí kterých může návštěvník ve vyhledávat rozsáhlé nabídky zboží na internetu, třídit je a následně porovnávat mezi sebou. Návštěvníci mají možnost číst recenze daných výrobků, pročíst příspěvky od uživatelů daného výrobku, zjistit cenu dopravy konkrétních prodávajících nebo získat důležitá fakta o serióznosti prodávajícího. Srovnávače zboží jsou agregátory obrovského množství výrobků či služeb.

Pro koho jsou skutečně určeny

Budete se asi divit, ale srovnávače jsou určeny především pro jejich provozovatele portálu. Přinášejí jim obrovské zisky. Až pak jsou určeny pro prodávající i nakupující. Jak prodávající tak i nakupující vždy získá slušnou přidanou hodnotu ze srovnávače zboží. Rozdíl mezi nimi je ten, že nakupující za tyto služby platit nemusí a prodávající ano. Internetoví prodejci musí za každého přivedeného potenciálního zákazníka totiž zaplatit danému srovnávači zboží. Z toho pramení obrovské zisky srovnávačů. Nicméně i tak se jim tento způsob reklamy vyplatí a může navýšit obrat až o 30%. Naopak nakupující nebo náhodní návštěvníci (hledači informací) získají velmi užitečné informace o výrobku. Můžou si je porovnat s jiným výrobkem. Přečíst různá doporučení už od majitelů výrobku nebo srovnat ceny výrobku, a vyhodnotit tak kde jej můžou koupit nejlevněji, nejrychleji či nejkvalitněji. Neplatí totiž, že nejlevnější vyhrává. Zvlášť u srovnávačů. K čemu je nejnižší cena, když výrobek dorazí až za měsíc? K čemu je nejnižší cena výrobku, když doprava stojí dvakrát víc než u dražšího prodejce? K čemu je nejnižší sena, když servis prodejce je totálně k ničemu?

Základní přehled vyhledávačů zboží u nás

Uvádím pouze kratičký seznam vyhledávačů zboží. Nemá cenu je vyjmenovávat všechny. Všechny zahraniční i tuzemské srovnávače zboží si můžete pročíst v naší členské VIP sekce.

Můžu zúročit služby srovnávačů?

Pokud je ještě neznáte a nevíte o nich, tak hurá do jejich prohlídky. Nedovedu si dnes představit cokoliv nakoupit na internetu bez možnosti využívat služeb srovnávačů výrobků.