Close

1.3.2017

Wish.com v češtině zahraniční nákupní portál Wish

Možná ještě neznáte nebo jste už narazili na zahraniční prodejní portál Wish.com. Wish sdružuje velké množství různých obchodů a milióny výrobků z celého světa. Wish nakupování je zábavou a navíc za skvělé ceny! Již přes 50 milionů lidí z celého světa si kupuje trendy věci o 50 až 80% levněji, než kolik platíte vy ve svém místním obchodě. Získejte nejžhavější zboží za neuvěřitelné ceny a s dodávkou přímo až do domu.

Co je wish

Wish je jiný a o něco dražší eBay. Na wish.com lze koupit hlavně módu, módní doplňky, elektroniku většinou pro mobily a pc, hobby příslušenství, hodinky a bižuterii. Wish je dalo by se říct překupníctví z čínských obchodů. Největším konkurentem Wish.com je Aliexpress. Zboží zasílají většinou vpořádku. Může se stát, že Vám pošlou jinou konfekční velikost, ale s reklamacemi není žádný problém. Obrovská výhoda obchodu wish.com je, že vše je česky, včetně zákaznické podpory. Většina výrobků pochází z číny a tomu odpovídá i kvalita. Nečekejte žádné velké zázraky s kvalitou zboží. I když se můžete být docela mile překvapeni, protože kvalita některých čínských výrobků jde nahoru.

Jak objednat a čím platit

Abyste mohli objednávat na wish.com musíte se nejdříve zaregistrovat. Wish nabízí tři základní možnosti registrace Facebook, Google+ a emailem. Registrace je velmi jednoduchá. Pár kliků a můžete nakupovat. Objednávání funguje stejně jako v eshopech. Vyberete zboží, vložíte do košíku a můžete objednávat. V procesu objednávky vložíte údaje pro doručení a pak přejdete k způsobu úhrady za zboží. Platit musíte vždy dopředu a to buď kreditní kartou nebo skrze paypal systém. No a to je celé. Objednávka je dokončena. Vždy si zkontrolujte, zda se objednávka zobrazila v historii objednávek. Pokud se tak nestane mohla se stát někde nějaká chyba a okamžitě to řešte s podporou. Nikdy si ovšem neberte půjčku pro nákup zboží ze zahraničí. Může se stát, že takto zboží přeplatíte či o něj dokonce i přijdete. Třeba se ztratí nebo nedorazí. Objednáním zboží ze zahraničí si bere na sebe vždy určité riziko, ale i tak kvůli nízkým cenám, pokud nakupuji střízlivě, stojí si zboží koupit na Wish.com.

Doba a způsob doručení

Zboží by mělo dorazit většinou v pořádku. Zboží doručí pravděpodobně česká pošta k Vám domů. Horší je to s dobou doručení. Počítejte s tím, že bude o dost delší. Cena za dopravu je naproti tomu velmi nízká. Je to dáno nízkými výrobními náklady v Číně a dotacemi čínské vlády, která ve velkém dotuje svojí tržní ekonomiku. Cena dopravy je uvedená u každé objednávané položky. Může se ten samý výrobek koupíte na aliexpress s dopravou zdarma. Poplatek za dopravu pak pravděpodobně poputuje prodejci do kapsy jako bonus navíc. Víc o délce dopravy a placení se dozvíte z našeho testu nakupování zboží ze zahraničí.

Reklamace a vrácení zboží

Při nakupování na wish.com se Vám může stát, že Vám přijde oblečení v jiné velikostní konfekci nebo vadná elektronika. Pak můžete buď zboží vrátit do 30 dnů nebo reklamovat výrobek. V mnoha případech reklamace se dozvíte, že zboží si můžete rovnou nechat a peníze Vám vrátí zpět a to stejným způsobem jakým jste zboží uhradili. Pokud vytvoříte objednávku a zboží ještě nebylo odesláno, a potřebujete objednávku stornovat, můžete ji jednoduše zrušit v sekci historie objednávky.

143 Comments on “Wish.com v češtině zahraniční nákupní portál Wish

Lukáš
20.9.2017 na 20:34

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kam k objednávce připsat nějaký text… např. kupuji nálepku kde je volitelné číslo a jméno (kupuji nálepku hokejisty). Děkuji za odpověď.

Odpovědět
jana
18.9.2017 na 21:25

Jsem s nakupy spokojena kdyz zbozi nedorazi poslou penize zpet na vas ucet.staci napsat email.

Odpovědět
Hana
20.9.2017 na 17:27

Dobrý den,
A mohu vas požádat o ten email kam jim psát? Děkuji

Odpovědět
Jiří Matějů
1.10.2017 na 15:17

Jak koukám na tyto komentáře tak mám pocit že si ti vzal někdo moc velké sousto než myslel sní
A tomu poslednímu komentáři od Jany bla bla bla nevím nevím jestli se dá věřit a jestli to nepsal zaměstnanec od Wish náhodou a je fakt hodně na hovno že nemůžete platit na poště

Odpovědět
Pavel
23.1.2019 na 20:16

Dobrý den,rád bych věděl email pro komunikaci s Wish,jelikož agent podpory se mnou nekomunikuje. Nebylo mi dodáno objednané zboží ale v aplikaci uvádějí,že byla dodána. Agenta jsem kontaktoval ať si toto opraví,což se nestalo. Po měsíci stálého upozorňování,že mi nebylo dodáno,mi aplikace odpověděla,že již nemám nárok na vrácení peněz. Nyní mi do včerejšího dne nebylo dodáno vícero zboží a nerad bych dopadl stejně. Mohu Vás tedy poprosit o zaslání emailu kde bych mohl o tomto problému s někým komunikovat? Můj email je …. Moc děkuji za pomoc.

Odpovědět
Jiří Lysek
24.1.2019 na 11:50

Odpověděl jsem Vám na email.

Odpovědět
Petra G
10.5.2019 na 9:44

Dobry den,
stale se snazim komunikovat s Wish o vraceni zbozi.
Bohuzel mi opakovane nezasilaji adresu.
Muzete mi prosim pomoci, kam zaslat nevyhovujici zbozi.
Dekuji

Odpovědět
Jiří Lysek
14.5.2019 na 11:30

Nejde o vraceni zbozi ale o ziskani penez zpět chybně s nimi mnozí komunikujete…
Nevím zda si uvědomujete že byste zboží posílali třeba na druhý konec světa do číny. nebo do usa, nebo do austrálie, ruska. Kdoví odkud je prodejce od kterého jste zboží koupili. Může mít sídlo klidně i v malajsii.
Doporučuji. K prodejci i k výrobku napsat negativní kritiku a pokud prodejce chce mít dobré hodnocení na wish. možná se sám ozve… a zjedná nápravu. Nebo se na to vykašle a s wish nevyřešítenic.
Je lépe vždy žádat peníze za vadný výrobek než po nich chtít adresu kam zboží zaslat zpět.

Michaela
13.5.2019 na 16:53

Dobrý den, můžete mi prosím poslat e mail na wish agenta, potřebuji vrátit prachy, které mi strhly bezdůvodně.

Odpovědět
Ilja
19.4.2019 na 15:37

WISH nefunguje,objednáte a hned zaplatíte kreditní kartou,zboží přijde klidně i s velikostí o dvě čísla menší,na reklamaci WISH nereaguje.Před půl rokem jsem si objednal stavebnici pro kluka,zaslání se dvakrát pozdrželo nevím kde a na žádost o dodání objednaného zboží nebo vrácení peněz mi bylo oznámeno že nedostanu nic neb jsem nedodržel reklamační podmínky.V Čechách mají své zástupce kteří pracují z utajené adresy a když jsem v komunikaci navrhl osobní jednání bylo mi vyhrožováno udání na policii,což bych uvítaL.WISH je na urovni ŠMEJDŮ a já jen mohu doufat že přes ČOI se dopracuji k nějakému výsledku.

Odpovědět
Šimáček Jan
18.9.2017 na 5:51

Jsem velice zklamán již měsíc se dohadují ó vrácení peněz za nekvalitní zboží oni mi tvrdí že peníze byly vráceny na účet ale tam nic nepřišlo a stále opakují že musím kontaktovat banku to jsem již dvakrát udělal a peníze opravdu nejsou ani na cestě ,návin kam je vrátily je snímku špatná domluva . tento to obchod nedoporučuji

Odpovědět
Ladislav
25.12.2017 na 15:32

i já tento obchod nedoporučuje,jednají jako šmejdi v cr, koupíš, zboží nedostaneš, reklamace , svůj účet neotevřeš s objednávkami, mrzí mi že jsem do tohoto obchodu nacpal 1500,-kč a zboží nikde, Možná,že někdo dostane své objednané zboží,mají štěstí..je to banda podvodníků..Zlatý Aliexpres..Do wish nelezte a nenechte se nalákat na super nízké ceny,nebo zdarma..Hovno je zdarma..Vždy ti k tomu naúčtují dopravu,,a nikde se nepíše o clu,které si zaplatíš!!NIKDY WISH VÍCE,

Odpovědět
Ela
12.1.2018 na 0:15

No dovolte

Odpovědět
Wishzenicnewish.
24.10.2018 na 21:28

Objednal jsem jednu jedinou věc a nedorazila, absolvoval jsem komunikaci s chat bootem a čekám na vrácení peněz. Podle mne asi zráta času. Aliexpress funguje prakticky 100% (když člověk přibližně ví, co kupuje).

Odpovědět
Jiří Lysek
25.10.2018 na 13:09

Já už obědnal tolik věcí na wish a zatím ani jednou nebyl problém. Jednou mi věc nedorazila tak jsem si vše vykomunikoval s prodávajícím ne s systémem. Peníze jsem nechtěl poslali znovu a to už dorazilo bez problémů. Za mně No problemo s Wish. Kdo říká že je lepší než ali se plete. Podle mně jsou oba stejné na stejné kopyto. Podobné čínské výrobky. Podobné ceny. Rozdíl je jen v tom že na ali jde použít cashback a na wish ne.

Odpovědět
Pavel
29.11.2018 na 13:09

Mám anglickou verzi Wish. Nakupuji již rok prakticky vše, oblečení, hračky, hodinky,elektroniku. Do čtyř týdnů je vše doručeno, žádné DPH, žádné clo.

Odpovědět
Miro
21.3.2019 na 20:21

Presne ,je to tak.Žiadny problém s WISH.
Objednal som si ,len zo zvedavosti mobil –
2019 Android Smartphone 5.0 inch MTK6580 Octa Core Dual Sim 4GB RAM+32GB ROM Bluetooth Wifi Camera GSM 3G WCDMA Mobile Phone
– použil som zľavovú odmenu za 1000 bodov = 15% zľava a platil som
cca 42 € komplet.Mobil je v 100% stave a funguje bezchybne.
Kolega kúpil značkový mobil tých istých parametrov za 150 €,môj mobil kúpený vo WISH nie je značkový a je to to isté.
Tak prečo nemám ušetriť cca 100 € ????
Treba čítať čo je napísané pod tovarom, koľko ľudí si to kúpilo,otvoriť popis tovaru- prečítať recenzie od zákazníkov a mrknúť sa aj na hodnotenie obchodu.Tak sa dá minimalizovať zlá kúpa – či??

Odpovědět
Jiří Lysek
22.3.2019 na 8:21

Ano spoustu nepříjemných problémů vznikne hlavně na samotné židli před počítačem a ne v systému, ve kterém uživatelé nakupují.

Ivoš
29.12.2018 na 10:46

U wishu jsem nakoupil 50x.Pokaždé zboží došlo v pořádku,jenom jednou jsem koupil mikinu modrou a přišla fialová.Kontaktoval jsem podporu obchodu a tam mi napsali že mám zboží vyfotit a poslat obrázek.Druhej den mi přišla odpověd že zboží nemusím vracet a peníze mi pošlou zpět na účet.Peníze došli za tři dny.Tento týden jsem nakoupil 10 ks zboží.Zboží je levné dokonce i zdarma,jenom se platí doprava.Můžu jenom doporučit.S obchodem WISH jsem spokojen.Ivoš.

Odpovědět
Miroslav
18.1.2019 na 12:12

Nabízené oděvy které jsem si objednal po té co jsem se nechal zmást naaranžovanými fotografiemi jsou v realu neskutečné šunty nejhorší kvality.M.Wimmer

Odpovědět
helena
2.11.2018 na 16:59

dopadla jsem stejně jako vy.přišla jsem o peníze.dělalo min..1000.kč nedostala jsem ani zboží ani peníze spět na účet.co se tyče maličkostí,to pošlou,ale dražší věc jako třeba šaty které staly kol.300+ poštovné tak nemáme šanci dostat.koupila–zaplatila jsem 2x šaty dámské+2x šatičky dětské a nedostala jsem nic.též mi tvrdili že mi peníze na účet vrátili,,mi se nic nevrátilo.to je velmi špatné jednání.nic se s tím asi nenadělá.budte opatrní.

Odpovědět
Jarka
27.11.2018 na 12:09

Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o adresu na kterou ohu zakoupené zboží zaslat, protože jej chce vrátit a nebo nějaký email, hledala jsem,ale nic jsem nenašla, děkuji za ochotu

Odpovědět
Jiří Lysek
27.11.2018 na 12:16

po přihlášení na wish si zobrazíte historie objednávek.
Pravý roh vyjede menu.
Tam dáte kontaktovat podporu.
A tím se proklikáte až do Vámi požadované otázky.

Odpovědět
Katka
18.12.2018 na 9:49

dobry den, taktéž me zajima, kam mohu zaslat zpet zakoupene zboží, které mi nevyhovuje. peníze za nevyhobujici zboží jsem od wish jiz obdržela, ale ačkoliv jsem zadala o adresu, kam jim dorucit nevyhovujici zboží, neodpovedeli. dekuji. katka

Odpovědět
Hu
9.4.2019 na 10:24

Dobry den,
take jsem zadala o adresu a niceho jsem se nedockala.Take potrebuji vratit zbozi.Uz jste zjistila adresu?Dekuji

Odpovědět
Lucie
8.9.2017 na 15:50

Dobrý den,
Zboží dorazilo, ale není to kompletní objednávka. Mohu očekávat další dodání doufám, že ano?

Odpovědět
jakub
3.1.2018 na 21:42

Mě se to taky stalo

Odpovědět
T
21.8.2017 na 16:35

Je doprava spolehlivá?
Nemůže se stát že zboží nepřijde a peníze mi nevrátí?

Odpovědět
KLÍMOVÁ ZDEŇKA
28.12.2018 na 8:39

MNĚ SE STALO, ŽE JSEM OBJEDNANÉ ZBOŽÍ NEDOSTALA. PSALA JSEM SI S NĚKÝM, KDO MI TVRDIL, JAK JEDNODUŠE MOHU OBJEDNÁVKU ZRUŠIT A VRÁTÍ MI PENÍZE. POUZE V JEDNOM PŘÍPADĚ, KDYJSEM OBJEDNALA BOTY ZA 300.- PLUS POŠTOVNÉ MI VRÁTILI NA ÚČET 40.- KORUN !!! JSOU TO PODVODNÍCI. NEMÁTE KAM VRÁTIT REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ ( ADRESU NEVYPÁTRÁTE ) A ZAVOLAT TAKÉ NENÍ KOMU. JAK BUDETE DO ČÍNY VRACET ZBOŽÍ ? PŘIŠLA JSEM “ POUZE “ O 610.- KČ, ALE UŽ NIKDY WISH.

Odpovědět
Dari
26.7.2017 na 18:21

50% zlava promo kod jfktjqj

Odpovědět
Lucie
22.7.2017 na 11:57

Dobrý den mám dotaz omylem jsem objednala zboží 2x a mám i stržené peníze jak mám postupovat?Vrátí mi peníze i v případě již odeslané zásilky?

Odpovědět
Jana
19.7.2017 na 21:16

Dobry den prosim poradte mi adresu ci telefon.Obednala sem si na strankach wish.a chci pozadat o vraceni penez.Platila sem prevodem na ucet.Dekuji J.V.

Odpovědět
Hana
20.9.2017 na 17:25

Dobrý den,
Také chci vrátit peníze,neznáte prosím na ne kontakt? Wish…
Děkuji Hana

Odpovědět
KarelTcz
30.10.2017 na 15:02

do e-mailu vám přišlo potvrzení objednávky a tam máte kolonky Sledování zásilky
Kontaktovat podporu a žádat o vrácení peněz

Odpovědět
Pavla
1.12.2017 na 21:12

a kolik vam vzali penez z uctu jestli se muzu zeptat tak jak jste mela objednane zbozi nebo vic nez ste cekala

Odpovědět
Pavlína Kolářová
17.7.2017 na 20:16

neznám číslo účtu,kam peníze poslát.

Odpovědět
Erika
6.10.2017 na 16:00

Dobry den prosim jda jse nakupovat i pres kartu z manybenk nebo musim myt nejakou speciali kartu prosim

Odpovědět
libor
5.4.2018 na 19:15

fakt je dobře když tu kartu umeješ

Odpovědět
GABIKA ČECHAKOVÁ
15.7.2017 na 12:53

DOBRY DEN!Mam zajem o nakupovani ve WISH .Dekuji.ČECHAKOVA

Odpovědět
Franta
3.11.2017 na 7:59

tak nakupuj

Odpovědět
Miroslav Vodehnal
15.7.2017 na 7:55

Chci zaplatit obědnané zboží ale furt se mi to vrací s tím že mám zvolit jiný způsob platby.Jiný než přez kartu však systém nenabízí a když chci získat kontakt na podporu,systém nechce akceptovat mojí e-mail adresu.Předem dík za pomoc Míra z Náchoda,608181535

Odpovědět
Eva
21.9.2017 na 13:21

musíte se nejprve zaregistrovat a platí se pouze přes kartu, uvedete číslo karty a … kód vzadu na kartě. toto Vám už zůstane na Vašem účtu a každý další nákup už nic uvádět nemusíte, jen odklepnout platbu v nákupním košíku.
Nevýhodou je, že i když si dáte do košíku dva stejné produkty, poštovné se každým kusem navyšuje.
Platba se Vám ihned odečte z účtu. Zatím jsem žádný problém neměla

Odpovědět
Pavla
3.1.2019 na 10:07

Dobrý den, jak píšete, že když dáte do košíku dvě stejné věci nenavýší se poštovné v mém případě se navýšilo.
Jinak já jsem objednala i dražší než 1 000 Kč a zatím vše přišlo v pořádku až na jednu věc, ale ta měla lhůtu dodání v polovině ledna, takže má ještě čas.

Odpovědět
Jiří
24.12.2017 na 16:38

Potom jedině platba přes PayPal. Tu podporují taky.

Odpovědět
Roman
22.2.2019 na 14:14

Musíte si na kartě zadat limit

Odpovědět
ida sovova
14.6.2017 na 16:32

prosim o adresu kam mam poslat zbozi ktere nesedi

Odpovědět
Lukas
27.8.2017 na 6:29

Vetsinou posilaj primo celou etiketu kterou jen nalepite na balik se zbozim a odnesete na postu. Na te me bylo dokonce napsano, samozrejme anglicky, ze dopravu plati adresat.

Odpovědět
Anna
16.9.2017 na 23:46

Dotaz – nabízené zboží má jistou hodnotu.
Objednané „košík“ se zobrazí včetně poštovného
Zobrazí se celková částka za nakoupené zboží
a ptám se, co obnáší +částka předpokládaná expedice?
Děkuji za info

Odpovědět
Jana Eliška Vodáková
22.1.2018 na 8:58

Zboží mi nepřišlo, v zaslaném formuláři jsem na vše dotazované odpověděla ale nevím jak to odeslat

Odpovědět
Wish
30.10.2017 na 18:32

Lampáreň, Kúty. Tam aj sťažnosti

Odpovědět
miloš
11.6.2017 na 19:54

Pět měsíců čekám na zboží ,žboží co bylo reklamováno na to nereagují.

Odpovědět
Tomáš Mrkvička
18.10.2017 na 21:21

VAROVÁNÍ!!! Nekupovat na Wish.com. Brak, nekvalitní zboží, špatné velikosti, nekvalitní materiály, dílenské zpracování hrůza, při reklamaci vám zablokují účet a jste okraden za bílého dne!!! A bohužel zcela legálně. A nemáte šanci se dovolat pravdy. Řešil jsem to i s právníky. Hodinky jdou tak půl dne, pak se zastaví a je konečná. Koupil jsem 68 výrobků. K užití jsou slovy tři!!! Opravdu velké varování!!! Na fotkách vše super, pak vám přijde zboží a je vám do pláče!!! Nenechte se okrádat zaživa!!! Pryč od WISHe!!! Nelžu ani slovo. Napište mi a já vám sdělím podrobnosti. WISH prostě NE!!! Mějte se.

Odpovědět
Pavel
6.1.2018 na 19:34

Něco bych z Číny koupil, má to cenu?
Pavel.

Odpovědět
Jiří Lysek
8.1.2018 na 13:11

Dobrý den, běžně se z číny nakupuje v ČR.
Cenu to určitě má.

Odpovědět
Kateřina
19.1.2018 na 13:28

Dobrý den mám podobný problém objednala jsem si zboží zaplatila a to bylo vše dodnes nemám ani peníze ani zboží,a nikdo s tím nic nedokáže udělat,proto radím pryč od toho!!!!!!!!!

Odpovědět
Alena Adamkova
14.2.2018 na 20:42

Zdravím Káťo dodací lhůtá je někdy dlouhá až na jednu polžku kterou jsem si objednala ke konci listopadu nedošla.Tak jsem zadala sledování zásilky.A reklamovala jsem nedodání.Za pár hodin přišla odpověď,že vrací celou částku.Zatím jsem spokojená se všemi produkty co jsem si objednala.

Odpovědět
alexandra mejstříková
12.2.2018 na 22:43

objednávam zboží již rok a tyto zkušenosti nemám, dokonce mi jedna objednávka za 700kc nedorazila, kontaktovala jsem zakaznickou podporu a druhy den jsem měla peníze zpět na účtu. je možně že některé zboží není až tak kvalitní je také z Činy,ale zatím vše co jsem obdržela včetně nekolikterých hodinek, funguje-

Odpovědět
ALENA
24.2.2018 na 4:59

Nemohu s Vámi souhlasit. Koupila jsem troje hodinky a všechny jsou moc hezké a jdou přesně.

Odpovědět
Eva Palečková
15.3.2018 na 18:16

Dobrý prosím Vás chtěla jsem se zeptat co je promo kod nemohu dokončit objednávku ,děkuji

Odpovědět
Pokorná Zdeňka
6.10.2018 na 19:40

Byla jsem dlouho spokojená, ale hodně často mi nepřišlo zboží a tak jsem žádala vrácení peněz. Teď mě opět nepřišla a tak jsem chtěla vrácení peněz a byla jsem napadena tím, že zneužívám vrácení peněz!! Ani jednou mi nepřišla správná barva rtěnky a laku na nehty! Bylo jich hodně tak jsem žádala vrácení. Hodně věcí jsem objednala kamarádkám a bylo to nemilé říct nic nepřišlo a vrátit peníze. Teď jsem černá ovce za to, že zboží nepřišlo a teď, když si něco objednám a zboží nepříjde nedostanu peníze zpět!! Není žádná šance se z někým spojit, protože tam teď funguje robot!! Opravdu se mě dotklo, že ze mě dělají podvodnici!! Už se bojím a rozmýšlim si něco objednat!!

věra
12.7.2018 na 13:56

Jak je to s platbou už čekám tři dny a stále mi to píše že se čeká na platbu

Odpovědět
Ivoš
29.12.2018 na 10:47

U wishu jsem nakoupil 50x.Pokaždé zboží došlo v pořádku,jenom jednou jsem koupil mikinu modrou a přišla fialová.Kontaktoval jsem podporu obchodu a tam mi napsali že mám zboží vyfotit a poslat obrázek.Druhej den mi přišla odpověd že zboží nemusím vracet a peníze mi pošlou zpět na účet.Peníze došli za tři dny.Tento týden jsem nakoupil 10 ks zboží.Zboží je levné dokonce i zdarma,jenom se platí doprava.Můžu jenom doporučit.S obchodem WISH jsem spokojen.Ivoš.

Hana
28.12.2018 na 14:21

zatím jsem neměla problém,ráda bych se od vás dověděla podrobnosti,jak píšete.Děkuji.

Odpovědět
Jiří K
9.5.2019 na 22:40

GEEK je to samé, spousta věcí nedorazí a podpora napíše, že nemáte již nárok na vrácení peněz. Hrůza fuj.

Odpovědět
Kiki
11.6.2017 na 17:12

A platí se doprava??????

Odpovědět
ilona kobzova
8.6.2017 na 17:31

super nakup

Odpovědět
Dita
25.11.2017 na 17:17

Dobrý den.Da se platit kartou čes.sporitelny když mám servis 24? Hlásí že jim platba nepřišla ač jsem vše zadala správně. Poraďte prosím. Děkuji.

Odpovědět
Roman
22.2.2019 na 14:17

Na kartě musí být zadán limit

Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *